Fa just un any que van prendre possessió els 7 regidors que conformen l’Ajuntament de la Jana per a la legislatura 2011-2015. Per primera vegada, el BLOC-Compromís va aconseguir entrar en el consistori i des d’aleshores hem apostat per la difusió de tot el que va succeint a l’ajuntament a tots els veïns i veïnes. I, continuant amb aquesta aposta, ara posem en marxa esta pàgina web.

En esta web podreu trobar una xicoteta presentació del grup municipal de BLOC-Compromís. També podeu vore el que anem presentant a l’Ajuntament en la secció «Treball de legislatura».

La política local sempre serà la protagonista d’esta web, tot i que ací trobareu apartats on seguir i participar del treball que Compromís realitza en totes les institucions on tenim representació: diputacions, Corts Valencianes i Congrés del Diputats.

I, sobretot, amb esta web teniu el que per al nostre grup és ben important: una ferramenta per a participar directament en la política local.

Benvinguts al web de BLOC-Compromís per la Jana. Benvinguts al vostre web.

GRUP MUNICIPAL DE BLOC-COMPROMÍS