Durant els últims 15 dies de campanya ens hem dedicat principalment a informar de quines són les nostres propostes per a l’Ajuntament de la Jana. També a desmentir amb dades algunes afirmacions del partit que ha governat els últims quatre anys.

Durant els mesos anteriors vam reunir-nos amb molts veïns i veïnes del poble per a preparar les propostes electorals i per fer una avaluació de totes les deficiències que es poden observar als carrers de la Jana, però també en tot el terme municipal.

Durant els últims 4 anys hem portat a l’Ajuntament les reivindicacions dels veïns i veïnes del poble. Hem sigut el primer partit de l’oposició de la Jana que ha posat un horari d’atenció al públic per a rebre les queixes i suggeriments del veïnat i hem treballat colze a colze amb els representants de Compromís en la Diputació, Generalitat, Congrés dels Diputats i Parlament Europeu. Tots ells han vingut a la Jana a treballar i no a fer-se la foto en campanya electoral.

En el nostre programa electoral podeu trobar el que pretenem fer els pròxims quatre anys amb l’ajuda dels veïns i veïnes, més de 50 propostes per a millorar el dia a dia de la gent del poble. Si vos fixeu no hi ha grans infraestructures ni grans esdeveniments, nosaltres apostem per les xicotetes coses del dia a dia que són les que de veritat fan gran a un poble, la política de la felicitat de les persones.

És per tot això que ens agradaria comptar amb la vostra confiança el pròxim diumenge.

VOTA COMPROMÍS